CEEC Business Lunch amb la Sra. Ana Palencia, Sustainable Business and Communications Director d'Unilever Espanya | Marcas con propósito. Caso Unilever
Aquest setembre, tornen els CEEC Business Lunch, una trobada presencial amb professionals d'alt nivell que inspiraran els assistents i intercanviaran la seva experiència. Per començar, comptem amb l'Ana Palencia, Sustainable Business and Communications Director d'Unilever Espanya. La directiva intercanviarà la seva experiència i bones pràctiques sota el títol 'Marcas con propósito. Caso Unilever'
Ana Palencia ha desenvolupat la seva carrera professional a Unilever, la qual compta amb més de 20 anys d'experiència. La Directiva és la responsable de la Sostenibilitat de l'organització i desenvolupa les seves tasques i nous reptes sota els Objectius de Desenvolupament de Sostenibilitat (ODS). Palencia, explicarà als assistents com aborden des de la multinacional els reptes mediambientals i socials, intercanviant així, les bones pràctiques.
CV
Nascuda a Viladecans (Barcelona) en 1967.
Llicenciada en Ciències Químiques, especialitat Bioquímica (1991).
Programa Doctorat en Nutrició i Metabolisme. DEA (2006)
Després de 3 anys treballant en una indústria de pigments magnètics, va començar a treballar en CPC Espanya el 1994 en el departament de recerca i desenvolupament com a tècnica de producte deshidratat per a marques com Knorr, Hornimans, Maizena, Potax, etc...
Després de 2 anys va ser promocionada com a responsable de Garantia de Qualitat. Posteriorment CPC va adquirir la companyia Starlux en 1998 creant-se Bestfoods i va tornar novament a l'àrea de recerca i desenvolupament com a responsable de la categoria de productes de cacau i pasta farcida on va estar 3 anys fins que la companyia Unilever va adquirir Bestfoods. Llavors, va començar a treballar com a responsable de nutrició i servei d'atenció al consumidor per a Unilever Foods Espanya des de l'any 2001 fins a gener del 2006 quan va ser promocionada com a Directora de Comunicació Corporativa i Sostenibilitat per a Unilever España, la seva actual posició, sent una de les seves àrees de lideratge en la companyia la de responsabilitat social corporativa.
Socis que actualment facturen inferior al 0,5 milions euros
Quota anual de 550 € el primer any i 650 € el segon any. Durada màxima de 2 anys, el soci passarà automàticament a la categoria de soci Bronze.
Socis que actualment facturen superior a 0,5 milions euros i inferior a 5 milions
Socis que actualment facturen superior a 5 milions d’euros i inferior a 10 milions
Socis que actualment facturen superior a 10 milions d’euros
Consultar condicions