L'any 2016 les empreses de l'Estat van registrar un augment del 39% en les seves vendes a causa de la transformació digital. Aquest canvi en el model de negoci implica tenir presència a internet tant a nivell web com en xarxes socials. Aquestes últimes serveixen per arribar a un públic ampli a través de continguts atractius, donar-nos a conèixer i fidelitzar, i d'aquesta manera redirigir-los al web per tal de generar una acció de compra.
Linkedin, és una plataforma amb més de 610 milions d'usuaris registrats de diferents països, o cosa que és el mateix, 77 vegades la població del territori català. Això suposa una oportunitat de creixement en tots els sentits del negoci sense pràcticament fronteres.
Per aquesta raó, el CEEC organitza el pròxim 21 de març el seminari "Socail SellingB2B a Linkedin" que és impartit per Enrico Nebbia, soci director de Ekselia Partners, expert en l'àmbit amb més de 20 anys d'experiència. L'objectiu d'aquesta jornada és millorar la presència i visibilitat de les organitzacions sòcies del Clúster d'Energia Eficient de Catalunya i millorar la seva competitivitat a nivell digital, explotant així totes les possibilitats.