El Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya (CEEC) ha publicat una oferta de treball en què busca incorporar un tècnic d'administració i justificació econòmica per incorporar al seu equip. 


DADES BÀSIQUES DE L'OFERTA

Descripció:  Tècnic d’administració i justificació econòmica de convocatòries i subvencions

Tipus  de contracte: Indefinit

Tipus  de jornada: Jornada completa. Flexibilitat horària

Experiència  mínima: 2 anys

Lloc  de treball: Barcelona

Incorporació  immediata

 

Requisits

  • Formació reglada: Estudis universitaris (preferentment, ADE, Econòmiques o Ciències Empresarials)
  • Experiència: 2 anys d’experiència en realització de justificacions econòmiques (cicle de vida complet, des de la sol·licitud fins a la justificació, incloent-hi gestió i resposta de requeriments, inspeccions i/o intervencions per part del finançador)

 

Competències  Tècniques:

  • Saber cercar la informació en les fonts de resolució i aprovació habituals dels projectes.
  • Conèixer en profunditat el sistema Excel per tal de generar documentació de control i seguiment, depenent dels criteris establerts per l’òrgan finançador.
  • Conèixer els sistemes de tramitació documental habituals per lliurar la documentació necessària (acceptació, revocació, desestimació, justificació, etc.).
  • Disposar de coneixements en comptabilitat per realitzar previsions i reajustament en els pressupostos si s’escau.
  • Conèixer les diferents tipologies de despesa computable depenent de la naturalesa d’aquesta (directa-indirecta, fixes-variables, etc.).
  • Conèixer la Llei General de Subvencions i la normativa a nivell europeu.

Competències  Bàsiques:

  • Català i castellà, nivell alt de comprensió, expressió oral i lectoescriptura.
  • Coneixements ofimàtics, nivell avançat d’eines informàtiques, per treballar amb els continguts online i utilitzar diferents programes informàtics.
  • Anglès, nivell avançat de comprensió, expressió oral i lectoescriptura.

Competències  Transversals:

  • Planificació i organització.
  • Treball en equip.
  • Flexibilitat i adaptabilitat.
  • Capacitat analítica.
  • Autonomia.

TASQUES  A DESENVOLUPAR

Preparació /  organització dels projectes:

  • Recopilar la documentació i informació necessària per establir el seguiment econòmic del projecte.
  • Establir la documentació necessària a utilitzar al llarg del projecte per facilitar la justificació final, tant del clúster com dels associats.
  • Establir un calendari per fer entrega de la justificació dins els terminis i segons els requeriments del finançador, tant del clúster com dels associats.
  • Elaboració d’esborranys previs de justificacions, amb actualitzacions periòdiques per tenir preparada la informació per la memòria econòmica final.

Gestió econòmica i  documental:

  • Donar resposta als requeriments relatius a les justificacions econòmiques presentades, tant del clúster com dels associats.
  • Si és requisit de la subvenció la realització i superació d’auditoria externa, preparar la documentació econòmica per a la seva comprovació.
  • Controlar i sistematitzar les factures i albarans generats al llarg del projecte per a la seva posterior digitalització i lliurament.
  • Elaborar la memòria econòmica final en els formularis normalitzats requerits per cada finançador.

Coordinació amb  diferents agents:

  • Planificació del calendari de justificacions, en coordinació amb el responsable.
  • Reportar al responsable la memòria econòmica final per a la supervisió i presentació si s’escau.
  • Coordinació amb el tècnic de justificació de l’òrgan finançador per resoldre possibles dubtes sobre la documentació econòmic.
  • Coordinació amb el tècnic de justificació dels associats al clúster per resoldre possibles dubtes sobre la documentació econòmica.
  • Coordinació amb gerència i amb gestoria de l'entitat.

Si estàs interessat/da, si us plau, envian's el teu currículum a info@clusterenergia.cat