El Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya (CEEC) ha publicat una oferta de treball en què busca incorporar un tècnic d'administració i justificació econòmica per incorporar al seu equip.
DADES BÀSIQUES DE L'OFERTA
Descripció: Tècnic d’administració i justificació econòmica de convocatòries i subvencions
Tipus de contracte: Indefinit
Tipus de jornada: Jornada completa. Flexibilitat horària
Experiència mínima: 2 anys
Lloc de treball: Barcelona
Incorporació immediata
Requisits
- Formació reglada: Estudis universitaris (preferentment, ADE, Econòmiques o Ciències Empresarials)
- Experiència: 2 anys d’experiència en realització de justificacions econòmiques (cicle de vida complet, des de la sol·licitud fins a la justificació, incloent-hi gestió i resposta de requeriments, inspeccions i/o intervencions per part del finançador)
Competències Tècniques:
- Saber cercar la informació en les fonts de resolució i aprovació habituals dels projectes.
- Conèixer en profunditat el sistema Excel per tal de generar documentació de control i seguiment, depenent dels criteris establerts per l’òrgan finançador.
- Conèixer els sistemes de tramitació documental habituals per lliurar la documentació necessària (acceptació, revocació, desestimació, justificació, etc.).
- Disposar de coneixements en comptabilitat per realitzar previsions i reajustament en els pressupostos si s’escau.
- Conèixer les diferents tipologies de despesa computable depenent de la naturalesa d’aquesta (directa-indirecta, fixes-variables, etc.).
- Conèixer la Llei General de Subvencions i la normativa a nivell europeu.
Competències Bàsiques:
- Català i castellà, nivell alt de comprensió, expressió oral i lectoescriptura.
- Coneixements ofimàtics, nivell avançat d’eines informàtiques, per treballar amb els continguts online i utilitzar diferents programes informàtics.
- Anglès, nivell avançat de comprensió, expressió oral i lectoescriptura.
Competències Transversals:
- Planificació i organització.
- Treball en equip.
- Flexibilitat i adaptabilitat.
- Capacitat analítica.
- Autonomia.
TASQUES A DESENVOLUPAR
Preparació / organització dels projectes:
- Recopilar la documentació i informació necessària per establir el seguiment econòmic del projecte.
- Establir la documentació necessària a utilitzar al llarg del projecte per facilitar la justificació final, tant del clúster com dels associats.
- Establir un calendari per fer entrega de la justificació dins els terminis i segons els requeriments del finançador, tant del clúster com dels associats.
- Elaboració d’esborranys previs de justificacions, amb actualitzacions periòdiques per tenir preparada la informació per la memòria econòmica final.
Gestió econòmica i documental:
- Donar resposta als requeriments relatius a les justificacions econòmiques presentades, tant del clúster com dels associats.
- Si és requisit de la subvenció la realització i superació d’auditoria externa, preparar la documentació econòmica per a la seva comprovació.
- Controlar i sistematitzar les factures i albarans generats al llarg del projecte per a la seva posterior digitalització i lliurament.
- Elaborar la memòria econòmica final en els formularis normalitzats requerits per cada finançador.
Coordinació amb diferents agents:
- Planificació del calendari de justificacions, en coordinació amb el responsable.
- Reportar al responsable la memòria econòmica final per a la supervisió i presentació si s’escau.
- Coordinació amb el tècnic de justificació de l’òrgan finançador per resoldre possibles dubtes sobre la documentació econòmic.
- Coordinació amb el tècnic de justificació dels associats al clúster per resoldre possibles dubtes sobre la documentació econòmica.
- Coordinació amb gerència i amb gestoria de l'entitat.
Si estàs interessat/da, si us plau, envian's el teu currículum a info@clusterenergia.cat