El CEEC busca incorporar al seu equip un/a tècnic/a de comunicació junior amb experiència d’entre 1 i 2 anys a mitjans de comunicació o fent tasques de comunicació corporativa en empreses o altres organismes.
DADES BÀSIQUES DE L'OFERTA
Descripció: Tècnic/a de comunicació junior
Tipus de contracte: Indefinit
Tipus de jornada: Jornada completa. Flexibilitat horària
Experiència mínima: 1-2 anys
Lloc de treball: Barcelona
Incorporació: Immediata
Requisits
- Formació reglada: Estudis universitaris (preferentment Periodisme, Publicitat i relacions públiques o Màrqueting)
- Experiència: d’1 a 2 anys d’experiència en mitjans o com a tècnic/a de comunicació en institucions o empreses.
- Valorem molt positivament l’experiència en empreses del sector energètic o relacionades amb la sostenibilitat i la transició energètica així com coneixements previs en aquest àmbit (energies renovables, mercat energètic, etc).
Competències principals:
- Capacitat de redacció i síntesi, i habilitat per adaptar-se a formats i canals de comunicació diversos.
- Domini dels diferents llenguatges i tècniques comunicatives per a la difusió de continguts multimèdia.
- Coneixements d’estratègies de posicionament online (SEO, SMO), eines d’analítica web, i plataformes de disseny, com ara Canva o el paquet Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign).
- Habilitats comunicatives.
Competències Bàsiques:
- Català i castellà, nivell alt de comprensió, expressió oral i lectoescriptura.
- Anglès, nivell avançat de comprensió, expressió oral i lectoescriptura (C1).
- Coneixements ofimàtics, nivell avançat d’eines informàtiques, per treballar amb els continguts online i utilitzar diferents programes informàtics.
Competències Transversals:
- Planificació i organització
- Treball en equip
- Flexibilitat i adaptabilitat
- Capacitat d’anàlisi
- Autonomia
TASQUES A DESENVOLUPAR
Gestió de xarxes socials
- Elaboració i execució d’accions de comunicació i de difusió a través dels perfils a xarxes de l’entitat (notícies, jornades, etc)
- Donar suport en l’anàlisi periòdica del rendiment de les publicacions a les nostres xarxes socials, aportant noves maneres d’arribar al nostre públic objectiu.
- Identificació de prescriptors/líders d’opinió en cadascuna de les xarxes socials per ampliar l’abast de difusió de les comunicacions de l’organització.
- Fer seguiment de les activitats dels socis i de l’actualitat del sector a través de les xarxes per fer-ne difusió i/o per generar un contingut propi.
Continguts i difusió
- Producció i actualització dels continguts de la web (notícies, notes de premsa de jornades, entrevistes).
- Suport en la comunicació interna del clúster.
- Suport en la calendarització de les accions de difusió del clúster (jornades, participació a fires, formacions, etc.).
- Col·laborar en l’elaboració de nous continguts i formats que puguin ser d’interès per al nostre públic i augmentin la notorietat del clúster (articles d’opinió, podcast, etc.)
- Proposar i desenvolupar eines de millora de processos en la comunicació interna i externa del clúster.
Altres
- Donar suport en la coordinació del Grup de Treball de Comunicació i Màrqueting, tot aportant noves propostes i idees per complir amb els objectius marcats.
- Participar en la gestió de la relació amb mitjans de comunicació tant locals, nacionals com internacionals i col·laborar en l’elaboració d’estratègies per a incrementar la visibilitat de l’entitat.
- Col·laborar en l’organització d’esdeveniments del clúster.
- Participar en accions de networking per fomentar les relacions institucionals de l’entitat.
- Participar de la coordinació i el correcte desenvolupament del servei d’atenció a l’associat.
Coordinació amb altres agents
- Reportar l’acompliment de les diferents tasques al responsable de comunicació i clúster manager.
- Donar suport i coordinar-se amb responsables d’altres departaments del clúster (administració, esdeveniments, formació i innovació) quan sigui necessari.
Si hi estàs interessat/da, si us plau, envia’ns un correu electrònic amb el teu currículum a comunicacio@clusterenergia.cat