El Grup de Treball de Comunicació i Màrqueting del CEEC ha reunit aquest matí una trentena de dircoms i professionals de la comunicació en l’àmbit de l’energia i l’eficiència energètica en la primera trobada presencial del grup. La sessió, que ha comptat amb una ponència inicial per part de la dircom d’Endesa Catalunya, Miriam Filella, ha servit per donar a conèixer els objectius del grup, teixir nous vincles entre els seus membres i elaborar un pla d’activitats per al 2025.

La directora de comunicació d’Endesa Catalunya, Miriam Filella, ha compartit la seva experiència al capdavant de l’àrea de comunicació de l’energètica, parlant dels reptes i oportunitats que suposa la gestió del dia a dia de l'organització. Fillella ha detallat l’estructura del seu departament i ha explicat com s’implementa l’estratègia de comunicació, fent menció dels mètodes que fan servir per generar continguts, o la gestió que se’n fa, de les relacions amb agents clau en la cadena de comunicació de l’organització. Per acabar també ha fet referència a la gestió reputacional i de crisi que fa l'entitat.

Després de la ponència, els assistents han gaudit d’un espai de cafè-networking, que ha permès establir noves connexions i intercanviar idees en un ambient distès. Aquesta activitat ha estat molt ben valorada pels participants, que han destacat la importància de poder interactuar cara a cara després de diverses trobades en format virtual.

La jornada ha continuat amb la reunió plenària del Grup de Treball, durant la qual s’han explicat els resultats d'una enquesta prèvia sobre les necessitats i expectatives dels membres. Aquesta presentació ha donat pas a una profitosa sessió de brainstorming per definir el Pla d'Activitats del curs 2024-2025. Aquest pla inclou accions clau per reforçar la visibilitat del clúster i impulsar l'eficiència energètica a Catalunya.

L’acte ha conclòs amb la intervenció del director gerent del CEEC, Francesc Ribera, qui ha destacat la rellevància d’aquesta primera trobada presencial, tot posant en valor l’esperit col·laboratiu i l’oportunitat de treballar conjuntament en els reptes futurs del sector.