Les vendes del grup vallesà Circontrol van créixer un 33 % durant el 2022, especialment en l’àmbit internacional. Així ho han anunciat els seus màxims responsables durant el llançament de la nova imatge corporativa, que arriba després d’un any marcat per la reorganització interna del Grup Circutor i la celebració del 25è aniversari de la companyia.
Concretament, el fabricant d’estacions de recàrrega de vehicles elèctrics ha tingut una forta presència a països europeus com França, Itàlia, Polònia i Regne Unit, així com en altres zones com el Golf Pèrsic, Mèxic i Amèrica del Sud. Les vendes registrades consoliden l'expansió internacional de la firma i auguren un creixement sostingut en els propers anys.
“La indústria del vehicle elèctric està creixent a passos de gegant i en aquesta voràgine de creixement volem situar-nos com una companyia líder", va comentar el responsable de Màrqueting de Circontrol, Joan Sardà, durant l’acte celebrat a Terrassa.
El canvi d’imatge de marca coincideix amb un impuls important de la indústria de l'electromobilitat i tot el que suposa per a tots els actors implicats. Segons destaca Núria Comellas, consellera delegada de la firma, “ja s'ha tornat un dels sectors industrials més dinàmics, tecnològicament més innovador i amb un repte de creixement més gran; ha crescut més d'un 30% a nivell global només aquest 2022”.
Dedicada des dels orígens al desenvolupament de software d'eficiència energètica, Circontrol és un dels tres fabricants d'estacions de recàrrega de vehicles elèctrics líders a Europa, amb un 50% de la quota de mercat a Espanya. Les seves vendes es dirigeixen especialment a països nòrdics, França, Regne Unit o Itàlia, i també a Amèrica i el Golf Pèrsic. El 70% de la facturació procedeix de l'exportació.